News:

Maio 2024
FÓRUM ANTIGO APENAS EM MODO CONSULTA
--------------------------------------------------------
NOVO FÓRUM SUPERBRAGA.COM 2024
Faz um novo registo em https://www.superbraga.com/

Main Menu

GOOD LUCK to SCB

Started by leblanc, 21 de February de 2008, 08:17

Previous topic - Next topic

leblanc


Hello,

I don't want to disturb you and I am really sorry if I do it. My mail isn't a spam.

I live in Belgium. I contact you for my hobby. I collect the football tickets and I am currently looking for used tickets from the next match between SC BRAGA and WERDER BREMEN for the UEFA cup.

Could you send me here at my home some used tickets from this match if you have them and if you don't need anymore them please ?

Thank you very much for your patience and for your kindness.

Best wishes from Belgium.

LEBLANC LEON
RUE NATIONALE, 22
4300  WAREMME

BELGICA


jaimec

Hello .I don't want to disturb you and I am really sorry if I do, but I collect euros ... do you have any u can send me ?  ;)


Pezinhuh

tranlate please...beaucause i dont speak english  ;D ;D ;D ;D ;D

Ana Cunha

Quote from: jaimec on 21 de February de 2008, 08:34
Hello .I don't want to disturb you and I am really sorry if I do, but I collect euros ... do you have any u can send me ?  ;)



Não custa ser simpático. Ele só pediu a quem quisesse dar. Se não queres, não dês, é simples...

JOAO CARLOS

Leblanc, I also keep all my used tickets but this time I'll send you my wife's ticket. One is enough?

Elvis

Quote from: Pezinhuh on 21 de February de 2008, 09:33
tranlate please...beaucause i dont speak english  ;D ;D ;D ;D ;D


Olá!

Não quero incomodar  e peço realmente desculpa se eu faço-o. Meu e-mail não é um spam.

Eu vivo na Bélgica.Eu contato com você para o meu hobby. Eu  recolho os bilhetes de futebol e estou neste momento à procura de bilhetes utilizados a partir do próximo jogo entre SC BRAGA e WERDER BREMEN para a taça UEFA.

Poderia enviar-me aqui em minha casa alguns bilhetes utilizados a partir deste jogo, se tiver eles e caso você não precisa mais deles, por favor?

Muito obrigado pela sua paciência e pela sua bondade.

Best wishes da Bélgica.

LEBLANC LEON
RUE NATIONALE, 22
4300 WAREMME


Loooooool aqui esta deve ser mais ou menos isto  ;D ;D ;D
[url="http://br.youtube.com/watch?v=xwS_Rsuoy20&feature=RecentlyWatched&page=1&t=t&f=b"]http://br.youtube.com/watch?v=xwS_Rsuoy20&feature=RecentlyWatched&page=1&t=t&f=b[/url]

Pezinhuh

Quote from: Elvis on 21 de February de 2008, 13:25
Quote from: Pezinhuh on 21 de February de 2008, 09:33
tranlate please...beaucause i dont speak english  ;D ;D ;D ;D ;D


Olá!

Não quero incomodar  e peço realmente desculpa se eu faço-o. Meu e-mail não é um spam.

Eu vivo na Bélgica.Eu contato com você para o meu hobby. Eu  recolho os bilhetes de futebol e estou neste momento à procura de bilhetes utilizados a partir do próximo jogo entre SC BRAGA e WERDER BREMEN para a taça UEFA.

Poderia enviar-me aqui em minha casa alguns bilhetes utilizados a partir deste jogo, se tiver eles e caso você não precisa mais deles, por favor?

Muito obrigado pela sua paciência e pela sua bondade.

Best wishes da Bélgica.

LEBLANC LEON
RUE NATIONALE, 22
4300 WAREMME


Loooooool aqui esta deve ser mais ou menos isto  ;D ;D ;D

Obrigado eu percebi +/- o q tava em questão mas so queria confimar..
Vou lhe mandar o meu bilhete o facto de ele de mostrar interessa em querer o bilhete do magico é facto para merecer a minha atenção.

JR1287

Leblanc,
I will send you one ticket.
And thank tou fou your wishes of good luck. I think we will win, let's see how many goals we will score.